Horské kolo

Seiffenská trasa

Délka trati: 24,84 km Technicky jednoduchá trasa přes vesnice okolo obce Seiffen. Start: Seiffen - Parkoviště u školy. Po asfaltové silnici jedete po okruhu KammTOUR ve směru Spitzberg, městečko objedete a dál pokračujete po Seiffen Grund (ulice). Po krátké části této cesty zabočíte vlevo do lesa a sledujete přibližný směr do Oberseiffenbachu, poté směrem na Deutschkatharinenberg a Deutschneudorf. Další vesnička se jmenuje Deutscheinsiedel, odtud vede trasa dále ve směru Schwartenberg. Objedet...

Trasa Tři přehrady

Délka trati: 28,77 km Kondičně a technicky jednoduchá cyklistická stezka okolo přehrad Neunzehnhainer a Saidenbach. Trasa probíhá z větší části lesními stezkami, cestami z betonových kvádrů, a po úzkých silničkách. Start: Hostinec Forsthaus Frenzel u Lengefeldu. Jedete do Lengefeldu a lesními cestami dorazíte k řece Flöha. Tu přejedete a dál pokračujete přes Reifland až na přehradu Saidenbach. Jižním okruhem přes Rauenstein ukončíme malý okruh, jedete známou cestou kousek zpět a držíte se seve...

Krušnohorský cyklistický maratón

Délka trati: 27,61 km Technicky a kondičně částečně náročná trasa na okruhu závodní dráhy, kde se konal první maraton na horských kolech v německu, Erzgebirgs-Bike-Marathon EBM. Start: Seiffen, parkoviště u školy. Zde následujete velice dobré značení. Přes Alp´d Wettin jedete ve směru Niederseiffenbach a Hirschberg. Po náročném sjezdu křižujete Seiffen Grund a jedete dál jižním okruhem EBM-dráhy ve směru německo-českých hranic Oberlochmühle. Kolem motocrossové dráhy jedete dál k Reicheltbergu ...

Trasa Temným lesem

Délka trati: 38,29 km Pestrá, technicky pouze částečně náročná trasa, s překážkami ve sjezdech a Singletrails (úzká stezka pouze pro jednoho jezdce). Start: Hostinec Forsthaus Frenzel u Lengefeldu. Po lesních cestách jedete ve směru Kalkwerk (přejezd přes B101). Po jižním okruhu probíhá cesta jižně kolem přehrady Neunzehnhain-II a skrz les dále do Börnichenu. Následující Singletrail-sjezdy Vás zavedou do Gräfenhainichenu. Zde dosáhnete nejsevernějšího bodu trasy. Dál jedete podél řeky Flöhy po...

Trasa údolím Schwarzwassertal

Délka trati: 77,13 km Kondičně náročná trasa bez velkých technických překážek, právě proto vhodná pro začínající cyklisty, trasa zahrnuje delší části pevných vozovek. Start: Seiffen - parkoviště u školy. Podél KammTOUR jedete až do Olbernhau. První třetina trasy se táhne podél řeky Flöhy, z větší části po vyasvaltovaných lesních cestách nebo úzkých silničkách. Mezi Pockau a Zöblitzem probíhá trasa z větší části po lesních cestách s několika výškovými rozdíly. Z Rittersbergu jedete do Schwarzwa...