Horské kolo

Trasa Flájská přehrada

Délka trati: 50,86 km Hranice překračující, technicky nenáročná trasa pro Mountain- a Trekking cyklisty. Start: Nádraží v Neuhausenu. Vyjedete kopec ve směru Sayda, odtud východně následujícími dobře zpevněnými, lesními cestami ve směru Rechenberg. Na úrovni vesnice Holzhau se trasa stáčí na jih. Projedete hraniční přechod do České Republiky. Dále jedete jižně klidnými silnicemi k přehradě Fláje, jedete přes hráz a s hezkým výhledem na jezero dojedete pohodlným stoupáním do Klínů. zde dosáhnet...
Celý článek

Trasa Zschopau

Délka trati: 33,22 km Kondičně stejně jako technicky středně těžká trasa pro Mountain a Trekking cyklistiku. Start: Hostinec Forsthaus Frenzel u Lengefeldu. Po lesních cestách krátké stoupání, poté sjedete k přehradě Neunzehnhain-II a přejedete hráz. Dále pokračujete západním směrem po zpevněných lesních cestách, následně přes Groβolbersdorf rasantním sjezdem do Scharfensteinu. Vynikající cestou, bez větších výškových rozdílů, jedete nad řekou Zschopau až dorazíte do stejnojmenného města. Ze Z...

Trasa Flájský potok

Délka trati: 51,35 km Kondičně, stejně tak technicky středně těžká trasa, kterou si může dovolit i zkušený trekkingbiker. Start: Seiffen - Parkoviště u školy. Podél KammTOUR jedete až do Olbernhau. Odtud podél řeky Flöhy po cyklistické stezce Flöhatalradweg, s krátkým výletem přes Sorgau. Přes Nennigmühle dorazíte do Pockau, nejsevernějšího bodu trasy. Projedete Friedrich-Augustskou výšinou, později Annaberskou výšinou, městečko Ansprung leží po Vaší pravé ruce až dorazíte podél Rungstockbache...
Celý článek

Seiffenská - Lesná

Délka trati: 31,82 km Technicky jednoduchá, kondičně středně těžká, hranice překračující trasa. Start: Seiffen - parkoviště u školy. Odtud jedete do centra města a čeká Vás příkré stoupání směrem ke kostelu. Následující silnicí po necelých sto metrech odbočíte vlevo na polní cestu, která Vás zavede jižně ve směru Deutscheinsiedel. Zde se držíte vpravo a následujícími, neojetými silnicemi sjedete do Deutschneudorfu. Projedete hraničním přechodem a stoupáte ve směru Mikulovice. Odtud dál vede tr...