Závodní kolo

Trasa Osek

Délka trati: 63,68 km Start: Parkoviště u nádraží Neuhausen. Dojedete k hlavní silnici, zahnete doleva a na silnici S207 jedete přes Deutscheinsiedel až do Deutschneudorf. Odbočka směr hraniční přechod. Po projetí hranicemi dojedete do Nové Vsi v Horách a poté jedete do kopce ve směru Horní Jiřetín. Jedete z kopce, následuje odbočka. Dál ve směru Litvínov. Na kruhovém objezdu se dáte v pravo na silnici 271 a po 0,2 km (2. možnost) se dáte vlevo na Studenskou ulici. Naproti volné plochy odbočka....

Vrcholy útokem

Délka trati: 146,74 km Start: Turistické infocentrum Seiffen. Po hlavní silnici dolů a dál do Olbernhau. Před benzinovou stanicí Shell pokračujte ulicí Rothenthaler. Od parkoviště krátce po cyklistické stezce a pak dál vlevo po hlavní ulici S216. Dlouhou cestou následně přes Rothenthal, Rübenau, Kühnhaide do Reitzenhain. Po B174 ve směru Chomutov, projet hraniční přechod a 8,2 km po rychlostní silnici přes Horu Sv. Šebestiána a Novou Ves. Po pravé ruce začíná les. Krátce poté následuje odbočka ...

Open - povrchové těžby Čech

Délka trati: 77,33 km Start: Turistické informace Seiffen. Po silnici dolů a dál do Olbernhau. Na křižovatce výjezd vlevo ve směru Deutschneudorf. Kolem domů Deutsch-Katharinenbergu přejet hranice turistické stezky. Potom se držte vpravo a zhruba 0,5 km po úzké ulici dojedete ke křižovatce na ulici Dorfstraβe v Hoře Sv. Kateřiny a zde pak jedete vlevo nahoru. Dále nahoru dlouhou ulicí. Brzy přijde sjezd přes Novou Ves v Horách do Horního Jiřetína a dál ve směru Most. Poté, co projedete kolem tř...

Okruh kolem Lengefeldu

Délka trati: 29,15 km Start: Náměstí v Lengefeldu. Jedete po Oederanské ulici do Rauensteinu, zde projedete tunelem a přejedete přes řeku Flöha. Za kolejemi se dáte do kopce ve směru Reifland a dojedete do Lippersdorfu. Sjedete z hlavní silnice a dále pokračujete po vedlejší silnici k odbočce na Reifländerovu ulici. Zabočte vpravo ve směru Ebersbach a Eppendorf. V Ebersbachu dále po S235 a touto cestou dojedete přes Borstendorf do Grünhainichen. V Grünhainichenu po Hoheské ulici do kopce až do ...

Trasa Pobershau

Délka trati: 86,88 km Start: Turistické informace Seiffen. Po silnici dolů a dál do Olbernhau. Před benzinovou stanicí Shell na ulici Rothenthaler. Od parkoviště krátce po cyklistické stezce a pak dál vlevo po hlavní ulici S216. Dlouhou cestou následně přes Rothenthal, Rübenau, Kühnhaide do Reitzenhain. Po B174 směr Chomutov, po necelém 1km se držte vpravo a dál ve směru Satzung a Steinbach. Po zhruba 0,5 km se držte vlevo a přes Satzung dojedete do Steinbachu. Ve Steinbachu dál po ulici Talstr...